دیمتئو سرمربی چلسی شد
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

روبرتو دیمتئو طی قراردادی 2 ساله سرمربی دائم تیم فوتبال چلسی شد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، با توجه به نتایج خیره کننده روبرتو دیمتئو ، سرمربی موقت فصل گذشته چلسی که توانست پس از جدایی آندره ویلاس بواس در 10 هفته 2 قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد ، با امضای قراردادی 2 ساله به عنوان سرمربی دائمی این تیم انتخاب شد.

پس از امضای این قرارداد گورلی ، مدیر اجرایی باشگاه چلسی گفت :" کیفیت کاری روبرتو برای همه مشخص است و زمانی که او ترکیب تیم را دوباره احیا کرد و کمک کرد تا به تاریخ باشگاه افتخاراتی اضافه شود ، مالک باشگاه و دیگران را خوشحال کرد و به کارش ادامه خواهد داد."

وی ادامه داد :" ما به او اطمینان داریم و می دانیم که روبرتو یک مربی جوان است و پیشنهادات زیادی خواهد داشت ، اما از زمانی که ما در ماه مارس ( اسفند ) از او خواستیم تا تیم را هدایت کند ، اعضای تیم ، بازیکنان و موفقیت ها او را همراهی کردند و او را یک گزینه شناخته شده برای هدایت چلسی شد."

گورلی گفت :" ما با هم چندین هفته با روبرتو همکاری نزدیکی داشته ایم و قراردادهایی نیز امضا کرده ایم که روبرتو در جریان تمام  آنها قرار داشته است. ما می دانیم که روبرتو فرد مناسبی برای باشگاه خواهد بود."

دیمتئوی 42 ساله نیز در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی چلسی تی وی گفت :" مطمئنم از اینکه سرمربی چلسی شده ام لذت می برم. ما همه در فصل گذشته به یک موفقیت باور نکردنی رسیدیم و تاریخی برای یک باشگاه فوق العاده ساختیم. هدف ما ادامه ساختن تاریخ است که من برای آن برنامه ریزی کرده ام و به آینده خوش بینم که بازیکنان برای اردوی پیش فصل بازگردند."



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 391
بازدید کل : 108419
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12